Szkolenia dla rejestracji

Komunikacja z wymagającym pacjentem – szkolenie dla rejestracji

Data: 22.05.2025 r.

Godzina rozpoczęcia: 9:30

Godzina zakończenia: 15:30

Dental Service

Formularz zgłoszeniowy

Cena szkolenia: 750 zł za osobę.
Możliwość wystawienia faktury.

Zgłoszenia przyjmowane są poprzez wysłanie formularza wraz z potwierdzeniem płatności na adres: dagmara.kaczmarek@dental.szczecin.pl

Dental Service

Agenda szkolenia

Lp. Część 1: Zrozumienie zachowań trudnych pacjentów:
1.
Wprowadzenie do pojęcia „trudny pacjent” – czym się charakteryzuje?
2.
Aktywne słuchanie i empatia – co może nam pomoć?
3.
Deeskalacja sytuacji i kontrolowanie emocji.
4.
Analiza studiów przypadków i dyskusje grupowe.
5.
Podsumowanie kluczowych punktów omawianych podczas szkolenia.
Lp. Część 2: Umiejętności komunikacyjne w pracy z trudnymi pacjentami
1.
Aktywne słuchanie i empatia – co może nam pomóc?
2.
Wyrażanie zrozumienia i współczucia.
3.
Unikanie języka specjalistycznego i komunikacja w zrozumiały sposób.
4.
Weryfikacja zrozumienia i odpowiedzi na pytania pacjenta.
Lp. Część 3: Techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
1.
Deeskalacja sytuacji i kontrolowanie emocji.
2.
Ustalanie granic i jasne komunikowanie z pacjentem.
3.
Techniki asertywnej komunikacji między innymi: zdarta płyta, zasłona dymna, asertywne stawianie granic.
4.
Aspekty prawne istotne w rozmowie z pacjentem.
Lp. Część 4: Studium przypadku i symulacje
1.
Analiza studiów przypadków i dyskusje grupowe.
2.
Symulacje praktyczne, w których uczestnicy praktykują techniki komunikacji z trudnymi pacjentami.
Lp. Podsumowanie
1.
Podsumowanie kluczowych punktów omawianych podczas szkolenia.
2.
Plan dalszego rozwoju umiejętności komunikacji.
Informację o prowadzącym

Urszula Łaskawiec, Przepis na komunikację

13 lat doświadczenia, organizacja szkoleń w całej Polsce. Autorka książki – „Skuteczna Rejestracja – jak podnieść efektywność pracy zespołów w placówkach medycznych?”, a także licznych publikacji i programów szkoleniowych

– Doświadczona managerka i trenerka
– Certyfikowana Trenerka FRIS®
– Certyfikowana Konsultantka narzędzia badającego kompetencje DISC/D3
– Certyfikowana Trenerka Umiejętności Miękkich
– Redaktor Naczelna magazynu i serwisu „Patient Experinece Manager”
– Prowadzę audyty działalności placówek pod kątem m. in. Patient Experience oraz efektywnej obsługi
– Prowadzę szkolenia i warsztaty z zakresu:

  • budowania pozytywnych doświadczeń (CX/PX),
  • mapowania ścieżki klienta / pacjenta (CJM / PJM),
  • skutecznej komunikacji (w tym komunikacji opartej na rozwiązaniach),
  • efektywnej sprzedaży,
  • budowania i motywowania zespołów,
  • asertywności,
  • jakościowej obsługi klienta / pacjenta,
  • efektywnego sposobu prowadzenia rozmów,
  • zarządzania stresem,
  • kompetencji managerskich (w tym skuteczne zarządzanie, delegowanie zadań, dawanie feedbacku)
  • a także sesje konsultacyjne, sesje coachingowe i treningi regulacji emocji.

– Tworzę procesy dotyczące obsługi klienta, schematy rozmów i programy motywacyjne.
– Pomagam w zarządzaniu projektami sprzedażowymi oraz utrzymaniowymi (w tym także dla branży medycznej).
– Posiadam wieloletnie doświadczenie zawodowe w zakresie koordynowania projektów sprzedażowych oraz opieki posprzedażowej, a także komunikacji z Klientem. Prowadziłam szereg akcji telesprzedażowych promocyjnych. Współpracowałam z takimi firmami jak: Wiedza i Praktyka, Wolters Kluwer, Beck, Tauron, Enea, Netia czy PZU Zdrowie.
– Od 2012 roku jestem związana z branżą medyczną. Miałam okazję zarządzać i koordynować działaniami kilku wielospecjalistycznych placówek medycznych, a także być liderem infolinii opieki medycznej w jednej z największych firm ubezpieczeniowych w Polsce. Posiadam wiedzę w zakresie odpowiedzialności za pacjenta, dbania o wizerunek placówki medycznej, jakościowej obsługi pacjenta, działań pomagających w promowaniu usług.
– Jestem również odpowiedzialna za organizację i obszar merytoryczny konferencji dla managerów i dyrektorów placówek medycznych (w tym konferencji Akademia Managera Ochrony Zdrowia) oraz webinarów.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Kontakt w sprawie szkoleń:

Dagmara Kaczmarek

E-mail: dagmara.kaczmarek@dental.szczecin.pl

Tel.: +48 798 018 712