Pytania i odpowiedzi
Zapraszamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami przez naszych pacjentów.
FAQ Dental Service
Najczęściej zadawane pytania naszych pacjentów
Tak, dzień przed wizytą dzwoni automatyczna sekretarka. W czasie rozmowy należy potwierdzić wizytę, zgłosić chęć zmiany terminu lub odwołać wizytę.
Rejestrować można się w godzinach otwarcia przychodni tj. od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 i w soboty od 8:00 do 14:00
Tak, przychodnia ma podpisany kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia.
Tak, wykonujemy.
Znieczulenie jest refundowane przez NFZ. Czyli jest nieodpłatne.
Przed zabiegiem lekarz podaje znieczulenie i sam zabieg jest bezbolesny.
Nie, nie ma takiej potrzeby. Należy się tylko zgłosić do rejestracji i poinformować o tym fakcie.
Tak, do poradni specjalistycznej, kardiologa trzeba mieć skierowanie.
Jeśli istnieje taka konieczność lekarz może wystawić zwolnienie lekarskie.
Tak, przyjmujemy.
Nie, w przychodni przyjmuje lekarz ortodoncji tylko prywatnie.
Tak przyjmuje.
Tak przyjmuje.
Tak wystarczy podać swoje dane, imię i nazwisko, numer pesel, jaki lek zażywamy. Po sprawdzeniu w karcie lekarz wystawia e-receptę.
Tak wykonujemy. Pełen kosztorys uzyskuje się na wizycie u lekarza.
Niestety w przychodni nie prowadzimy leczenia dzieci pod narkozą.