Pytania i odpowiedzi

Zapraszamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami przez naszych pacjentów. 

FAQ Dental Service

Najczęściej zadawane pytania naszych pacjentów

Tak, dzień przed wizytą dzwoni automatyczna sekretarka. W czasie rozmowy należy potwierdzić wizytę, zgłosić chęć zmiany terminu lub odwołać wizytę.

Rejestrować można się w godzinach otwarcia przychodni tj. od poniedziałku do piątku od 8:00 do 20:00 i w soboty od 8:00 do 14:00

Tak, przychodnia ma podpisany kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia.

Znieczulenie jest refundowane przez NFZ. Czyli jest nieodpłatne.

Przed zabiegiem lekarz podaje znieczulenie i sam zabieg jest bezbolesny.

Nie, nie ma takiej potrzeby. Należy się tylko zgłosić do rejestracji i poinformować o tym fakcie.

Tak, do poradni specjalistycznej, kardiologa trzeba mieć skierowanie.

Jeśli istnieje taka konieczność lekarz może wystawić zwolnienie lekarskie.

Tak, przyjmujemy.

Nie, w przychodni przyjmuje lekarz ortodoncji tylko prywatnie.

Tak wystarczy podać swoje dane, imię i nazwisko, numer pesel, jaki lek zażywamy. Po sprawdzeniu w karcie lekarz wystawia e-receptę.

Tak wykonujemy. Pełen kosztorys uzyskuje się na wizycie u lekarza.

Niestety w przychodni nie prowadzimy leczenia dzieci pod narkozą.